بعضی از مردمم فکر میکنن حالا که ما آخوند شدیم ، یه حساسیتی دارن؛

نوه آیت الله شهید دستغیب میگفت از خونه اومدم بیرون دیدم یه کسی چاقو زده این نایلون زباله رو پاره کرده داره بررسی میکنه؛ من پشت در خونه گفتم پدر چی میخوای؟ چرا این کیسه زباله رو پاره کردی؟گفت میخوام ببینم شما آخوندا چی چی میخورین.

.....بهر حال ما باید (به اون چیزی که به مردم میگیم)عمل بکنیم مردم هم نباید کیسه زباله رو پاره کنن ببینن توش چی چیه.

متن پیاده شده از صحبت های حجت الاسلام قرائتی در برنامه سمت خدای ۳ دی۹۲